68: Mooie verhalen en keiharde cijfers uit 2 bekroonde zorgcases
In aflevering 68 zit ik aan tafel bij Bas Velthuis van café SOCIETY.
We spreken over de inhoud én over de cijfers van 2 bekroonde zorg-cases: de Mensologen van Arkin en de Cordaan Talks.
Dat er over werken in de zorg mooie verhalen te vertellen zijn, dat wisten we wel.
Maar hoe deze verhalen kunnen leiden tot een case die bekroond wordt bij de Werf&-Awards, bij de SAN Accenten en zelfs bij de Effie, daarover geeft Bas in deze aflevering wat achtergrond.
En cijfers. Want voor een Effie moet je je case keihard met cijfers onderbouwen. Ook daar krijg je meer inzicht in.
We hebben het ook over het bijzondere van arbeidsmarktcommunicatie, omdat Bas meer doet dan alleen AMC en employer branding.
Wat maakt het nou anders dan ‘gewone’ communicatie? En waar zitten de raakvlakken van AMC met bijvoorbeeld de merkpositionering van Zeeman.
Komt allemaal langs in deze aflevering. Erg leuk om met Bas iemand te spreken die van de buitenkant naar binnen kijkt in ‘ons AMC-wereldje’.
Dus ik heb er zelf weer genoeg moois uitgehaald. Er zit voor jullie zeker ook genoeg in.
Snel luisteren!
Dankjewel Bas voor het leuke gesprek en je top-inhoud.
Hieronder de audio- en videoversie van de aflevering. En zoals altijd weer een aantal lekkere quotes uit het gesprek.
‘Hier is AMC’ is een serie interviews waarin ik het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie in de schijnwerpers wil zetten. Door met verschillende mensen te spreken die aan AMC, employer branding of recruitment marketing doen of wat ook maar in de buurt ligt doen, gaat er een serie ontstaan die de breedte van het vakgebied laat zien. En hoop ik zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken voor dit vakgebied.
Je kunt je abonneren op de podcast via iTunes, Spotify, Stitcher en Soundcloud. Of op elke andere plek waar jij je podcasts ophaalt. Voor iedereen die (nog) niks doet met podcasts, staan alle interviews ook op Youtube. Je kunt de podcast ook volgen op Instagram: @hierisamc
Ik heb ook een boek gemaakt over de podcast. Het Inspiratieboek Arbeidsmarktcommunicatie.