2: Altijd aandacht voor de korte en lange termijn

Hans Kroonen is directeur van Steam, een van de grote bureaus voor arbeidsmarktcommunicatie en employer branding in Nederland. Bij Hans zitten we dus aan tafel met een AMC-bureau. Hoe kijkt men van daar uit tegen AMC en employer branding aan. Aan de orde komen de strijd tussen de korte en lange termijn, hoe klein kan een opdracht voor een AMC-bureau zijn en hoe brief je een bureau. 

Hier is AMC’ is een serie interviews waarin ik het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie in de schijnwerpers wil zetten. Door met verschillende mensen te spreken die aan AMC, employer branding of recruitment marketing doen of wat ook maar in de buurt ligt doen, gaat er een serie ontstaan die de breedte van het vakgebied laat zien. En hoop ik zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken voor dit vakgebied. 

Je kunt je abonneren op de podcast via iTunesSpotify en Soundcloud. Of op elke andere plek waar jij je podcasts ophaalt. Voor iedereen die (nog) niks doet met podcasts, staan alle interviews ook op Youtube.