59: Doe 1x per jaar aan Hero employer branding

In aflevering 59 schuif ik aan bij  Marco Dalmeijer. Hij is al jaren actief als employer brander. Eerst in dienst bij werkgevers als Deloitte en LIDL Nederland. Nu alweer enige tijd als zelfstandige voor werkgevers als Just Eat Takeaway, Danone, Tergooi MC en Eiffel.

Hierdoor heeft Marco in lekker veel werkgeverskeukens gekeken en kunnen we over zijn visie en aanpak voor employer branding praten. 

In de aflevering schetst Marco het Hero – Hub – Hygiene model dat hij gebruikt. Dit heeft hij ook laten zien op het meest recente Emerce Recruitement Congres. Voor de duidelijkheid laat ik het model hieronder ook nog een keer zien.   

Tnx, Marco. Dank voor het gesprek. Erg leuk, en heel veel succes verder vanuit Zweden!

Hieronder de audio- en videoversie van de aflevering. Ook zie je hier een slideshow waarin ik  alvast een paar quotes uit de aflevering geef. Klik of swipe er doorheen voor een eerste indruk, luister de rest in de aflevering.

Hier is AMC’ is een serie interviews waarin ik het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie in de schijnwerpers wil zetten. Door met verschillende mensen te spreken die aan AMC, employer branding of recruitment marketing doen of wat ook maar in de buurt ligt doen, gaat er een serie ontstaan die de breedte van het vakgebied laat zien. En hoop ik zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken voor dit vakgebied. 

Je kunt je abonneren op de podcast via iTunesSpotify, Stitcher en Soundcloud. Of op elke andere plek waar jij je podcasts ophaalt. Voor iedereen die (nog) niks doet met podcasts, staan alle interviews ook op Youtube. Je kunt de podcast ook volgen op Instagram: @hierisamc

Ik heb ook een boek gemaakt over de podcast. Het Inspiratieboek Arbeidsmarktcommunicatie